Jumat, 03 Juli 2009

Hari Pertama Kuliah yang Indah

Huahahahaha, aku kenek hambatan terus hari pertama aku kuliah. Tepate 3 hari pertama kuliah. Hari pertama aku keturon nok angkot nganti kudu muter 1lap gae nang kampus, hari ke2 salah njupuk jurusan angkot, n hari ketiga keblabasen tutuk adoooh!!! Sampe ganti terminal (T.T). Tapi wes masa lalu iku, saiki aku wes pro lek masalah numpak2 hohohohohoho.

Hari pertama aku nyampe’ rodo molor, sampe’nang kampus aku ketemu konco2 sak SMA sing bedo jurusan. Dadine ngobrong dilut nok kunu, trus aku mlebu gedungku. Aku tolah toleh koyok arek ilang (soale aku ga ono’ sing kenal waktu iku). Sampe akhire aku nemu papan pembagian kelas, nang kunu aku nemu jenengku nok kelas 1A. Yippy!!! Tapi wektu ndelok jeneng2 nok daftar kelas iku, aku ga ono sing kenal blas!! Trus aku nggolek jadwal mata kuliah, lah waktu iku aku ketemu cewe iku (korban ketewuran pertamaku dikampus hohohohoho). Arek iku podo2 arek ilange karo aku, tapi masalah’e lek masalah nyasar menyasar aku iki lebih parah seharus’e aku pasang stiker nok gegerku or somewhere dimana semua bisa liat “DON’T FOLLOW ME! I’M LOST TOO”. Arek wedok iku sebut saja namanya bunga ngomong nang aku.

Bunga : Mas2, klas apa mas?

Aku : 1A mbak, klo mbak?

Bunga : Sama mas

Aku n Bunga langsung sama2 nyengir koyok wedhus kurang suket.

Bunga : Mas lagi ngapain?? Nyatet jadwal ya??

Aku : Iya mbak.

Bunga : Aku nitip yach ntar kusalin.

Aku : Oyi, santé ae mbak!!

Setelah nyatet iku n ngomong ngalor ngidul gak karuan, aku mbek bunga Golek kelas, soale nok jadwal wes wayah’e mlebu. Wes takok2 nang senior tapi ga weruh ruange suale jeneng kelas’e wes diganti. Mari iku aku mbek bunga nemu kelas 1.1 lah aku mbek bunga engkel2an nok kunu soal’e onok 2 kelas sing jenenge 1.1 (sijine jurusan Telkom, sijine Informatika).

Bunga : Lah disini kelasnya, ketemu juga. Tapi kok sepi ya?

Aku : Ga ada dosenx kayaknya hari pertama, btw kelas kita bukanx disebelah sana??

Bunga : Loh disini mas kelas kita.

Aku : Disana mbak!! Tuh liat ruang 1.1 juga!

Bunga : iya juga ya

Sejenak kami termenung, sudah 1 menit kami tak berbicara hingga akhirnya suara gadis itu memecah sepi n menghapus belenggu keraguan yang menyelimuti hati 2 insan yang terpaku pada keadaan (cieee leng tenan bos!!! Kata2mu ga mbejaji puool!!!).

Bunga : Omong2 mas ini jurusan apa ya

Aku : (wa langsung sadar ketewuran yg terjadi) Telkom mbak.

Bunga : Aku Informatika mas, pantesan aj.. Jadi jadwal yang kutulis tadi salah ya.

Aku n bunga spontan ngakak, n berpisah. Hari pertama di kampus yang benar2 tewur wes pokok’e. Ga habis pikir aku iso koyo’ ngunu..

NB: mbak “bunga” maaf aku lali jenengmu, lek onok tambahan n bumbu titik sepurane yo, iki semata2 cek wuenak diwoco.

Hikmah: ojok takok nang aku lek podo2 nyasar’e, selain iku lek takok usahakan lengkap. Malu bertanya sesat diranjang, tapi klo tanyanya kurang komplit bisa nyasar ke ranjang orang

Tidak ada komentar:

Posting Komentar